Do českého studia Bohemia Interactive má investovat silný zahraniční partner

Bohemia Interactive přes Hospodářské noviny potvrdilo, že jedná s velkým zahraničním investorem, který by měl koupit menšinový podíl nejúspěšnější videoherní firmy v České republice

Vinařství Pitra dostalo design od Remembership

Studio Remembership v čele s Petrem Rubáčkem a Martinem Kozákem rebrandovalo vinařství z Dolních Dunajovic. Rodinnou značku Vinařství Pitra, na které se podílí zejména AloisRadmila a Martin Pitrovi, získalo studio do portfolia ještě před pandemií.

OMG vytváří podcasty o reklamě a marketingu

Pravidelné podcasty zaměřené na reklamu, marketing a dění nejen ve skupině Omnicom Media Group ale i mimo ni přináší od loňského roku digitální oddělení OMG.

Stuck Design navrhli bezdotyková tlačítka ideální pro ovládání výtahů

Singapurské designérské studio Stuck Design navrhlo skvělou inovaci potřebnou nejen v době pandemie nemoci Covid-19. Jejich takzvaný Kinetic Touchless je chytré tlačítko plné senzorů.

Nejsledovanější reklamou uplynulého roku se stala Tanečnice od T-Mobile

„Letos se inzerentům vyplatila sázka na vtip, animaci, emoce, silný příběh a hudbu. 95 % reklam na YouTube je totiž přehráno se zvukem, a proto je hudba, popřípadě voiceover, velmi důležitý a dokáže diváka u reklamy udržet,

Propojit kreativní a byznys scénu.

Tématem letošního ročníku bylo „Re…“, pod kterým se skrývají slova rethink, reuse, redesign. Jaké nové řešení a nápady předvedli čeští a mezinárodní designéři veřejnosti?

Příspěvek od kraje změnil i produkt, na němž „nebylo co zlepšovat“

Co změnit na bedně na zdi?

K produkci společnosti Montana patří již po dvě desetiletí hydrantové systémy pro průmyslové podniky.

Zběsilé honičky nadupaných aut a policajtů ve 4K. Závodní legenda Need for Speed: Hot Pursuit se vrací

A již brzy bude hráčům otevřen znovu v novém, modernějším pojetí. Společnost EA coby vydavatel této závodní ságy totiž oznámila příchod remasterované verze.

Flema: Nejvíc nominací pro PHD, Symbio, Triad a Wavemaker SK

Soutěž Flema Media Awards, která oceňuje inovátorský a kreativní přístup v mediálním plánování, vyhlásila letošní shortlist. Z 50 přihlášených kampaní postoupilo do užšího výběru 21 kampaní v deseti kategoriích.

Technologická agentura podporuje strojírenské klastry

Spolupráce mezi výzkumnými organizacemi, univerzitami a průmyslovými partnery je na dobré úrovni, pochvaluje předseda Technologické agentury ČR Petr Konvalinka. Velkou výzvou v letošním roce byla podle něj situace spjatá s pandemií: lidé si uvědomili skutečnou hodnotu výzkumu, který pomohl zvládnout řadu nečekaných situací.