Naoto Fukasawa navrhl pro Hitachi minimalistický bezdotykový výtah

Slavný japonský designér Naoto Fukasawa pokračuje ve spolupráci se značkou Hitachi, pro kterou již jednou v roce 2015 pracoval. Stejně jako tehdy i nyní pro ní navrhl výtah. Nový návrh se od toto původního výrazně liší a to především svou větší univerzálností, integrací moderních technologií a řešením osvětlení.

Po Ewě i Lenny. Další Češka se dostala na nejžádanější reklamní plochu New Yorku

Na New York shlíží další česká tvář: zpěvačka Lenny. Stala se další členkou playlistu EQUAL švédského streamovacího giganta Spotify. Po Ewě Farné jde za krátkou dobu už o druhou Češku na reklamní ploše, jejíž pronájem vyjde asi na tři miliony dolarů za měsíc a denně kolem ní projde až půl milionu lidí.

Nová vědecká éra aneb Kterak neoliberalismus zabíjí kreativní myšlení a ochromuje úsilí o lepší svět

Neoliberální ideologie dominovala posledních 30 let takřka veškerému dění (nejen) v českých zemích, přičemž tato doktrína, jejímž cílem je zjednodušeně řečeno komodifikace veřejných statků, se nemohla vyhnout ani institutu vědy. Publikace editorů Marka Hrubce, Martina Kopeckého a šesti dalších autorů s názvem Nová vědecká éra? 

Open call: Záhřeb Design Week

Letošní téma Odolnost odráží specifické okolnosti, které poznamenaly životy v letech 2020 a 2021 – pandemie a zemětřesení v Chorvatsku, které vytvořily izolaci, strach a nejistotu ve společnosti, a přimělo tak i k větší odolnosti.

Spotify Greenroom oficiálně, další verze Clubhouse

Podcasty jsou stále na vzestupu, ale v poslední době se společnosti více soustřeďují na živou formu. Tento trend odstartovala služby Clubhouse a dnes zde máme již mnoho konkurenčních produktů. Nejvíce pokročily a dostupný je právě Spaces od Twitteru. Spotify ale nestojí stranou a spustilo svou verzi nazvanou Greenroom.

Podívejte se na nový design modernizovaných šalin v Brně. Připomínají Draky

Brňané vídají v ulicích města zmodernizovanou tramvaj pokrytou novým barevným polepem. Vzhledem připomíná oblíbené Draky. Nízkopodlažní vůz je zahalený do červené a bílé barvy.

Využijte hype na síti. 5 rad, jak si vybudovat značku na internetu

První česká audiohra se chystá na globální trh. Nejen nevidomí si ji vyzkouší také v anglické verzi

K vyřešení tajuplného detektivního příběhu vám postačí jen mobil a sluchátka. Hru, která má také ovládání pro nevidomé, už před časem vytvořili čeští vývojáři a teď chystají její anglickou verzi pro světový trh.

Vysoká škola kreativní komunikace (VŠKK) připravuje pro nové zájemce kombinované studium marketingu.

Kombinované studium marketingu na Vysoké škole kreativní komunikace (VŠKK) je forma bakalářského studia určená převážně pro zájemce, kteří už podnikají nebo pracují, ale chtějí si doplnit své teoretické i praktické znalosti v oblasti marketingu a reklamy. Absolventům této formy studia se navíc získáním bakalářského titulu otevírají větší šance uplatnit se do budoucna ještě více na trhu práce.

Škoda Enyaq iV nabízí nové možnosti vzhledu interiéru i nový koncept konfigurace

Automobilka Škoda vstupuje s modelem Enyaq iV do nové éry elektromobility a při této příležitosti rovněž zavádí novou přehlednou strukturu konfigurace vozu a inovativní koncept interiéru. První vůz značky Škoda na bázi modulární elektrifikované platformy (MEB) koncernu Volkswagen nabízí individuální designové varianty interiéru.